Renk Kurumsal V5 Scriptini full indir

Written By Admin on 1 Kasım 2013 Cuma | 02:41

Merhaba arkadaşlar yine size on numara bir kıyakla geldim. bu script kurumsal firmalar için oldukça kullanışlı, görsel olarak mükemmel bir scripttir. piyasa da çok var bu scriptten ama hepsi virüslü ve sitenize zarar vermeyi amaçlayan kişiler tarafından yüklenmiş. bu yüzden ben de sizlere temiz, virüssüz halini sunmak istedim. kesinlikle en ufak bir sıkıntısı yoktur ve full çalışmaktadır.
DEMO : www.edeel.de/renk5 

Kurulum :
_edel_config.php Dosyasına Ve Nepanel Klasöründeki ayarlar.php Dosyasına Veritabanı Bilgilerinizi Giriyorsunuz.
Daha Sonra Sql Dosyasının İçerisindeki SQL Dosyasını Veritabanına Yüklüyorsunuz.
Admin Panel Adresi :  siteadi.com/nepanel – Kullanıcı adı : yesilmen Şifre : 123456


15 yorum:

  1. Merhaba script arama özelliği çalışmıyor

    YanıtlaSil
  2. rar şifresi nedir hocam bunun.

    YanıtlaSil
  3. wmscriptindir.blogspot.com Rar Şifresi Budur

    YanıtlaSil
  4. admin indirme linki yok burda

    YanıtlaSil
  5. hocam dosyayı indirdik localde gayet güzel çalışıyor fakat siteye yükleyince gözükmeyen bir resim çıkıyor resmin url si ise şöyle ... /nepanel/images/parca/hata.jpg

    yardımınız için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. merhaba
    ben bunu kurdum ama sitede türkçe karakter hatası var nereden ve nasıl düzeltirim.
    hem ana sayfada hemde adminde karakter hatası.utf 8 yaptım olmadı.

    YanıtlaSil
  8. öncelikle script paylaşımı için teşekkür ederim ancak bir iki ufak sorun var bannerleri ekliyorum ancak bannerler anasayfada çıkmıyor ve siteme canlı destek eklemek istiyorum bunun için kodları hangi dosyanın içine eklemem gerekir

    YanıtlaSil
  9. banner ekleyince gözükmüyor neden ?

    YanıtlaSil
  10. super calısıyoda tema felan varmı

    YanıtlaSil
  11. http://bc.vc/mwRIfr tl fatura ödeme scripti

    YanıtlaSil
  12. ürün resim sadece 1 adet eklenebiliyor.bu hatayı çözen varmı

    YanıtlaSil
  13. wordpress le uyumlumu bu tema wordprese kurmk istiyorum

    YanıtlaSil